الاثنين، 4 أبريل 2011

مجنون

باعترف انا مجنون
وارفض اكون عاقل فى زمن المجانين
بقولها من صغرى  متخرج من اكثر من مستشفى للمجانين
مجنون  زى الكون لما يثور    زلال براكين
يمكن يكون بيهد نفسه بس فى الاخر علشان يكون
يتتغير من حاله الى حاله  ليستعد يكون فى احسن حاله
 يتحول من قاع بحر الى مقطم
و يموت جواه  سمك وسمك يتلطم
ودا سر الحياه   طول عمرنا  جوانا حاجات بتعيش وحاجات بتموت 
زيها زينا بنعيش ونموت
شغل  جولوجيا    او حاله فوبيا
انا مجنون  مبسوط بجنانى
 حتى لو من جنانى بعانى
انا مجنون

هناك 6 تعليقات:

خواطري مع الحياة يقول...

لما تكون مجنون تلاقي الكل مش معاك
تقدر ان تعيش براحة دون قلق من الغير
او ان تجرح الغير
فتلاقي الكل يقول لاتاخذ في بالك ده مش عارف بيقول ايه
مشاعر كبيرة
تقبل مروري ^_^
سلامي ليك اخي عمرو.

mena يقول...

والله احلى حاجه ف الدنيا الجنان بس بردو بعد الشرع عنك من الجنان

تحياتى لك طمنى عليك دوما ومتغيبش عنى كتير مدونتى بتشتاق لتعليقك

طالبة مقهورة ..درجة أولى يقول...

LIKE

:)

مفيش حاجة ف الدنيا ديه بتمشي من غير جنان وتصرفات غير متوقعة تحرك مؤشر حياتنا
معرفش ازاي ممكن حد يدفن نفسه في العقل والدنيا كلها مجنونة

Haneen يقول...

جنونك فنونك .. متل ما الكون بيثور بركاين و زلازل منشان يتغير منحال لافضل حال .. كون اجن و غير و غير و كون احسن حتى لو في نظر نفسك ..

شمس النهار يقول...

اللي يكتب الكلام ده
لايمكن يكون مجنون
:)

mrmr يقول...

لو كنت بتسمى ده جنون
يبقى انا كمان اتمنى اكون مجنونه

فهذا اجمل جنون