السبت، 20 نوفمبر، 2010

بيعاتبنى وهو اللى جارحنى

خلصت كلامك
خلصت عتابك
عجبنى طريقتك
عالى كمان صوتك
خدنى بالصوت لاحسن اغلبك 
ايه خلصت عتابك وكلامك
تصدق صدقتك
فعلا انا  ظلمتك
وعشان كده انا هقولك
كلمه واحده هتعجبك
قاطعنى  وانسانى
غلط  فى حقك   ومش عايزك تسامحنى
مش عارف ازاى كنت مستحملنى
بتعاتبنى وانت اللى جارحنى  
اتركنى لحالى
وابعد عنى
وقول ماشئت قول انى كنت معاك غدار
قول خلينى  اشعر بالانتصار
حتى لو بالكذب  خلينى قدام الناس لا اشعر بالانكسار
ايوه  ياناس  انا الجارح مش المجروح
 ماهو صعب  عليا اشوف نفسى وسط الناس مذبوح 
يالا الصيت ولا الغنى
وجرحك انا عنه فى غنى
غدا  اللى هيعرفك هيقول فيا وفيك  اشعار
هيقول عنك غدار  
ويقول عنى  ازاى غدر بالغدار
ما هو ميعرفش انى انا  شربت  من نفس الكاس
بس عامل مظهر قدام الناس
وكأنى مشربتش من نفس الكاس
يالا مع السلامه  قاطعنى
ابعد عنى وريحنى
مش جاى تعاتبنى وانت اللى جارحنى
وانا صدقتك وبقولك ابعد عنى
واياك تسامحنى
بيعاتبنى  وهو اللى جارحنى

هناك 15 تعليقًا:

خواطري مع الحياة يقول...

صباح الخير على اهل الخير
روعة بجد
هذا الي طلع معي من جمال معناها
تقبل مروري
سلامي ليك اخي.

karmen يقول...

بيعجبني في كتاباتك دايما القوة والكبرياء
خاطرة روعة تسلم ايدك
تحياتي

الحب الجميل يقول...

رووووووعه
تسلم ايدك
صباح الفل

Tears يقول...

جميلة كلماتك و قوية

Noha Saleh يقول...

جميلة اوى وكلماتها قوية
بجد روعة
وفعلا ناس كتير بتغلط فى حقنا وبمنتهى البجاحة يعاتبونا
على الرأى المثل اللى بيقول خدوهم بالصوت احسن يغلبوكم

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد يقول...

خواطر جيدة

دمت بخير
عيد سعيد

mrmr يقول...

يا مساء الخواطر الجميله
سلمت يداك يا عمرو
كل سنه وانت طيب

عمرو يسرى يقول...

رشا
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

كارمن
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

الحب الجميل
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

تريز
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

نهى صالح
شكرا ليكى
نورتينى

عمرو يسرى يقول...

الشاعر الفنان أحمد فتحى فؤاد
شكرا ليك
نورتنى

عمرو يسرى يقول...

مرمر
شكرا ليكى
نورتينى

hamsa661@yahoo.com يقول...

حب مفيش حب كداب حب خاين ولي بيجرح انو بيطلع بل عالي وهوا الغلطان